5 rad do začátku

Dnes pro vás mám pět jednoduchách rad, které bych sama před lety ocenila... :)

 

1) INVESTUJ DO OBRUČE

V hračkářství nebo ve sportovních potřebách seženete obruče, které vás budou pravdpodobně lákat svou cenou. Pro většinu dospělých jsou to ale obruče nevhodné. Buď to jsou moc malé a lehké (dětské plastové nebo gymnastické) a nebo naopak moc těžké (různé fitness obruče se závažím nebo masážními výstupky). Pokud to s hoopingem myslíte vážně, pořiďte si obruč určenou přímo na kroužení pro dospělé. Tyto obruče jsou větší a těžší, než dětské, takže se na těle točí pomaleji a je snažší se s nimi na začátku učit kroužit (zejména na těle). Nejsou ale zas až tak těžké jako masážní a fitness ze sportovních potřeb, takže vás při hoopingu nebude bolet každý pohyb.


2) UČ SE TRIKY VE SPRÁVNÉM POŘADÍ

Pokud vás hooping nadchl, pravděpodobně se chcete hned učit ty „cool“ triky a hledáte videa, jak na to. Dobré je uvědomit si, že hodně z těchto triků navazuje na věci, které se musíte naučit předem. Příklad ze života: První den s obručí jsem se snažila dostat obruč z kroužení v pase plynule na hrudník s myšlenkou, že kroužit na hrudníku se naučím až tam ta obruč doputuje… Jak asi tušíte, takhle to zrovna nefunguje :)

 

3) NEBOJ SE JÍT S OBRUČÍ VEN

Protože většina lidí si vás stejně nevšimne. A pokud ano, nezajímáte je. A pokud přeci jen někdo kouká, většinou vás obdivuje, že máte odvahu vyjít ven a jak vám to krásně jde. Opravdu!
Kroužení venku má tu výhodu, že je všude spousta prostoru a vy se nemusíte bát, že si doma neomlátíte nábytek nebo nesestřelíte televizi...


 4) KOUPIT SI JAKO PRVNÍ OBRUČ CESTOVNÍ NENÍ IDEÁLNÍ

Ze začátku obruč dost lítá vzduchem, padá na zem a naráží do všeho možného. Obruč v celku má mnohem větší výdrž než skládací a navíc lépe drží tvar.

 
5) NEZŮSTANEŠ U JEDNÉ

Pokud si hooping oblíbíte, dříve či později si pořídíte další obruč. A pak další... a další.  Tohle vlastně není rada, jen takové upozornění :)