Aktuálně odesílám objednávky 1x - 2x týdně. Děkuji za pochopení.

5 jednoduchých tipů, jak častěji cvičit s obručí

Máte doma obruč, ale jen se vám na ní práší a nemůžete se "dokopat" k tomu s ní cvičit?

Nebo si občas zakroužíte, ale dlouho vám to nevydrží a kruh zase schováte?

V tom případě pro vás mám  5 JEDNODUCHÝCH TIPŮ, jak se přimět k tomu kroužit častěji :)

 5 tipu na castejsi cviceni

1) Dejte si obruč na viditelné a snadno dostupné místo

Obruč schovaná v komoře sice tolik nepřekáží, ale může vás odradit jen samotné vyndavání. Mluvím z vlastní zkušenosti :). Pokud to myslíte s častějším kroužením vážně, obruč si vyndejte na viditelné místo. Ideálně takové, kolem kterého několikrát denně chodíte. Jakmile půjdete kolem, vezměte obruč a párkrát si zakružte.

 

2) Připravte si seznam oblíbených písniček, které vás nutí k pohybu

Určitě nějaké takové máte. Pokud ne, můžete se inspiroat třeba na Spotify, kde je nepřeberné množství nejen samotných písniček, ale rovnou předchystaných playlistů.
Pusťte si hudbu ještě chvíli před tím, než s kroužením vůbec začnete, abyste se na pohyb naladili.

 

3) Vyvětrejte si

Když už máte na kroužení konečně čas, je večer, tma a vy byste si raději sedli na gauč a odpočívali? Jednoduchá rada, která vás přiměje k pohybu je otevřít okna dokořán a na chvilku pořádně větrat. Když to zkombinujete s puštěním tanečních nebo cvičících písniček, máte vyhráno!

 

4) Inspirujte se

Hledejte na Youtube, Facebooku, Instagramu.... Najděte si videonávody, které se vám budou líbit a učte se podle nich. Inspirujte se od ostatních, zapojte se do hoopingových výzev ( aktuálně najdete jednu na instagramu pod #krouzimkazdyden). Nebo se přihlste k nějaké on-line lekci.

 

5) Začněte pozvolna

Mějte realistické cíle a očekávání. Nemusíte kroužit hodinu několikrát týdně. Začněte klidně jen pár minutami. Každá otočka se počítá :)