5 důvodů, proč vám nejde kroužit v pase




1) OBRUČ
Obruč je základ. Já jsem si na začátku myslela, že mi stačí jakákoli obruč, hlavně když bude levná, lehká a malá. Ale opak je pravdou. Pro dospělého je lepší větší a těžší (ale ne až moc, masážní a fitness obruče ze sportovních potřeb jsou opačný extrém), protože se točí pomaleji a vy tak máte čas reagovat na její pohyb.

2) OBLEČENÍ 
Na hooping je nejlepší "neklouzavé" oblečení (nejlepší je bavlna, nejhorší umělá vlákna  ve sportovním oblečení), které je na těle trochu upnuté. Čím více na vás obleční vlaje, tím hůře se vám bude kroužit. Dobré je také vyvarovat se všem možným knoflíkům, zipům a šňůrkám. 
Více o oblečení najdete ZDE.

3) ROZTOČENÍ
Obruč je potřeba už od začátku roztáčet vodorovně. Jakmile ji roztočíte křivě, půjde vám kroužení podstatně hůř.

4) POSTAVENÍ TĚLA
Rovná záda, žádné předklánění a zaklánění.

5) POHYB
Základní pohyb je buď to ze strany na stranu, nebo dopředu a dozadu. Žádný kroužek, i když k tomu obruč svádí :) 
Pokud nevíte, jak začít kroužit, koukněte se na výuková videa. 
Professional Blog Designs by pipdig